onsdag 15 augusti 2007

Bilder

Malin & Melander
Melander vaken efter en stund

Melander - tejpad


Melander - tejpad



Melander - skylt: "Väck mig EJ, jag skiter i plugget"



Poolkillarna & Vi utanför Casa Blanca
Sabine & Jessica





Malin gör en Body Shot på Almara






Frida gör en Body Shot på Einar






Zeke strippar på GGs bardisk










Pontus & Zeke kör kareoke





Sabine Almara & Bingo på bardisken











Graaf på bardisken





Jag & asfulla Sabine





Carro Graaf & Anna





Avslutningsmiddagen

Einar

Alex i godiskalsonger

Alex på drinktävlingen

Favorit servitören Marcus på Katies

Melander & Einar

Jessica

Matilda & poolkillen

Poolkillen Daniel

Daiana & Magda

Paella

Bingo Jessica & Malin

Jag lite bränd :P

Christian Delpech - världmästaren i flairing

Vingården


Vingården

Naked Mile - Alex


Naked Mile - Graaf & Almara

Naked Mile - Sara & Bingo

Naked Mile - Melander & Alex

Förfest hos Almara

Melander

Sara & Jag

Sabine

Mina corndogs & mitt favvo örhänge <3>
Sara & Jag

Sabine & Sara biljardar

Sabine & Sara i paradiset

Einar

Alexander & Grasshopper

Christoffer & Kim

Jessica & Sabine

Sara & Jag

DJ på Funkey Monkey

Sara rockar loss

Apple Sourz shot

Sabine Malin & Jessica

Sabine & Jag

Sabine

Sportbaren

Stranden

Klassrummet

Sabine

Sabine & Almara

Jag






Stranden
Poolen

Strandpromenaden

Det var allt för mig!
Mitt tips till er:
ÅK TILL MAGALUF!

Inga kommentarer: